Friday 22 July 2011

Kau sahabat terbaik !!!

Assalamualaikum !
heyy guys !! ermm ... weiy kenapa kau cakap cam tue ... plesz la wei ... jangan arr cakap yg bukan2 ... kita kawan dah 3 tahun ... bukan 3 hari bukan 3 jam ....aku kenak kau ... susah senang dah aku lalui gan kau .... KAU YANG TERBAIK ! aku sayang kau ! kita kan dah cam adik brdadik ... takkan kau nk tinggalkan aku .. kau tipu je kan wei ??? semue tue tak betol kan ??? kau bergurau je kan ayu ??? tolong lah ... aku tau kau tipu aku .. tue semue tak betol .... kau jangan la cam nie ... ramai sayang kau ... kau dah aku anggap macam kakak aku sendiri ... kalau kau tak de sape nak tolong aku ? sape nak wat aku selalu happy ? bukan kita pernah cakap ke yang kita akan jadi kawan sampai bila2 ??? kau ingat kan wei ?? takkan kau lupe wei ... ingat lah balik .. masa kau tak datang ckolah , aku isau .. coz kau slalu la gk tak datang ckolah ... aku selalu doakan kau , doakan kebahagiaan kau , kesihatan kau ... kau janganlah wat aku cam nie ayuu .... aku nak cakap nie yang kau selalu jadi sahabat yang pling terbaik and yang paling aku sayang !!! aku sayang kau !
Edition by-ReenErinEen

No comments:

Post a Comment