Saturday 30 July 2011

hang out ngn korean boy saya ~ILYSM~

Assalamualaikum .. heyy guys .. lame een x tulis kat blog nie kan ... niat een sebenarnye x mau dah on9 blog nie .. tapi , puih ! gatal plak tangan een nie tekan e-mail and password blog .. ngee~ ... een ade story mory cikit mau kongsi sama you all ... 
semalah een and mummy with adik2 een yang comel2 tue kluar hang out sama kekasih een .. ngee~ mengada-ngada plak een kat blog nie kan .. uwekk ! kami out to taman botanikal kat ayer keroh .. penat penat and penat meyh .. kene dukung adik een yang agak chubby2 tu kan ... but so sweet lah korean boy een dukung adik een tue .... hehehehe .. walaupon penat .. tapi dye sanggup dukung budak chubby tue .. =)
lepas go to taman botanikal , kami g mydin ... hanya semata-mata mau cari DOMO untuk een ... hehehe ... tapi2 tak de pon domo yang chumel2 ... eish , gerammmnyerr ! tapi2 .. een dapat 2 baju baru .. cantik sesangat2 baju tue ... pandai korean boy een pilih baju tok een ... time kasih ye sayang ! then saya sama dye g mam2 kat food court mydin ... ihihihi .. dye suke meyh buat saya gelak ketawe .... fuhhhh ! akhirnye dapat pon kluar sama korean boy saya ... walaupon domo saya blom dapat tapi2 saya x berharap sangat la nk domo tue .... dapat pegang pon jadilah ... tapi2 nanti kalau saya dah ad duit cikit , saya akan beli jugak domo ... ngee~
okey lah .. mau out dulu guys ! saya sayang awak semua ! mau ucap tme kasih sama mummy coz dah kluar sama korean boy saya ... i love you mummy ... and i love you airul ! 
bubye <3 smile always =)

No comments:

Post a Comment