Tuesday 12 July 2011

Cikgu Rosni Mengamuk

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia .. Hwa100
12.7.2011 hari selasa waktu sejarah .. cikgu tetiber je mengamok bagai nk rak .... habis sume meja and kerusi dlm kelas tadi .... aku x sangka plak cikgu Rosni akan mengamok sampai mcm tue skali ... aku ingatkn cikgu Rosni nie seorang yang x suke marah2 orang ... tapi kalu dye dah mengamok cm tadi tu .. perrghhh !!! aku ase cam nk lari keluar je kelas tadi ... tak sanggup oiiii .... habis waktu sejarah .. wakru science plak ... pon kene marah2 jugak ... haiiyaa !!! banyak susah la kalau ini macam .. heehehehe ... ape2 pon aku memang x sangke and x percaye yang cikgu Rosni segarang cm SINGA ... hu2 .. maaf2 .. bukan nak kutuk2 cikgu dalam blog nie .. tapi dah itu kenyataan nye ... right2 !! hehe ... aku harap sesangat2 lepas nie cikgu2 yang mengajar kelas 3 Mutiara tak mengamok lagi mcm tadi tue ... ffuhhh !!! azab ooiiii .. hihihihi .... tapi cikgu jadi naik angin cm nie pon ade sebab2 nye .. bukanye suke-suki nak mengamok terok cm nie ... reason nye coz kiteorang slalu buat perangai yang slalu menyakitkan hati cikgu2 .. heheheeh ... aku cm x percaye plak yang 3Mutiara famous .. nak tau sebab ape ... sebab perangai budak2 di 3M terokk .... termasuklah aku .. hehehe ... ermmm !!! whatever lah eah .... pape pon aku akan doakan agar hati cikgu2 yang mengajar kelas 3M akan lembut dan sabar ... Amin Ya Robbal Alamin !
K lah .. mau choww dulu .. bubye ... =_=

No comments:

Post a Comment